onsdag den 10. september 2014

Sensommerskønhed

Selvom det er en smule vemodigt at sommeren er ved at blive efterår, er der stadig megen skønhed at finde i naturen på dette tidspunkt af året. Både, hvad angår blomster og fugleliv, men mindst ligeså meget, fordi det er høste/syltetid. 

Se, hvad jeg fandt!
Krokus i september. Det tror jeg alligevel aldrig, jeg har set før!

Sensommerblomster :)
Høsttid :)

Hyldebærene er på det sidste, men de sorte bær pynter i naturen

Jordbær fra haven(!). Ja, i september!





Filippaæbler fra mine forældres have 
Drivhusskønheder :) Mums!

Jeg skal altså også lige vise denne her flaske (selvom det ikke er mit projekt). Synes bare, idéen er sjov.
Sortebærsnaps - som er færdig om to år!!!
Der er heldigvis stadig blomster på altanen. Og fugle :)


Nyder I også sensommeren?

Tak fordi du læste med! Husk at lægge en kommentar :) 

3 kommentarer:

  1. Æble/asie/bær/hybenrov er en af sensommerens største glæder <3!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Smukke billeder! Tror nu ikke det er Krokus, men derimod nogle der ligner, som hedder Nøgen Jomfru, eller noget i den stil, de blomstrer nemlig nu. Det der med at de er Nøgne, er vist fordi, de ingen blade har.

    SvarSlet
  3. Du har ret Mia, det er Nøgne Jomfruer / Colchium autumnale :-)

    SvarSlet

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.