mandag den 1. september 2014

Boligdrømme: Gyngestol

Den anden dag, havde jeg den fornøjelse at være en tur med L. i Brugtvareterminalen. Som sædvanlig kunne jeg have købt mig fattig der, men jeg formåede at begrænse mig en smule, trods alt. 

Jeg må tilstå, at jeg også fik et behov og jeg har lovet mig selv, at jeg skal have sådan én en dag. Nemlig en Illum Wikkelsø gyngestol af brunt træ, ligesom den skønhed, de havde til at stå til salg i kælderen. Den er formgivet i 1958 og HOLD DA OP, man sidder godt i den. Jeg havde slet ikke regnet med at den ville være behagelig med pindene i ryggen og så videre, men der blev jeg klogere. 

Jeg har egentlig drømt om en gyngestol i lang tid og havde jeg haft pengene og pladsen, kunne jeg bestemt godt have tænkt mig den.


Min nye drømmestol



4 kommentarer:

  1. Hej Libbie. Tusind tak for din kommentar :) Det havde jeg desværre ikke mulighed for, da jeg var med bus derud. Men du kan tro, jeg har sendt den mange tanker siden.

    SvarSlet
  2. Sådan en har jeg. Arvegods fra Lars' og min mormor.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Bo. Tusind tak for din kommentar. Hold da fast, hvor er du heldig! Det er godt nok en lækker stol - men ej, hvor er det ekstra sjovt nu at Lars ikke mener at kunne genkende modellen!

      Slet

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.