onsdag den 15. januar 2014

Blå Colditz

Jeg begyndte for et stykke tid siden at samle på dette smukke, smukke stel. Min mormor og morfar havde det, da jeg var lille og en af de ting, jeg har fra deres hjem er en enlig kop i Blå Colditz. Jeg synes, det er helt vildt smukt med dets klare, blå farve på det hvide porcelæn og jeg har altid været helt tosset med mønsteret.


Det er efterhånden lykkedes mig at blive ejer af de sidste dele, således at jeg nu har kaffestel til 12 personer. Der er (forhåbentlig) en kaffekande på vej og jeg glæder mig meget til også at kunne tilføje den til samlingen. Desværre er det så som så med dybe tallerkener og spisetallerkener i stellet, så hvis der er nogen, der ligger inde med nogle, som de er interesseret i at sælge, er jeg meget interesseret i at købe ;)

Jeg er altid på udkig efter Blå Colditz, da det nok altid vil have en særlig plads i mit hjerte.

1 kommentar:

  1. på www trendsales.dk kan du finde de store tallerkener. held og lykke, det er et fint stel.

    SvarSlet

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.