onsdag den 22. januar 2014

Retrokeramik

Var lige et smut forbi en genbrugsbutik i dag med min veninde, hvor jeg var så heldig at finde noget, jeg har haft en halvformet idé om, at jeg ønskede mig/skulle lede efter. Nemlig en keramikskål/askebæger med turkis mønster med en diameter på cirka 10-13 cm i øjemål. Jeg er ikkeryger, så i mit hoved er der helt klart tale om en skål. Den kostede 34 kroner og jeg synes simpelthen, den er så fin i sin kombination af sort, blålige nuancer og retromønstret, der er præget ned i leret. Jeg skal lige have fundet ud af, hvor den skal have plads, men den er bare så klar i farverne og helt igennem lækker, at den bare skulle med mig hjem. Det 'grønne' virker MEGET grønt på billederne, muligvis på grund af en overentusiastisk blitz, men er i virkeligheden egentlig bare steder med lyst blåt.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.