torsdag den 30. januar 2014

Ååååh, hvor kunne jeg godt tænke mig...

Disse ting:

Sukker- og flødesættet (og andre serveringsdele) fra mit elskede retrostel Blå Colditz. Jeg har et komplet kaffestel til 12 personer og derfor kunne der være helt fantastisk, hvis jeg en dag får opsnuset disse to dele. Jeg har desværre ikke ret meget held (som i OVERHOVEDET! :( ) med at finde det i mine lokale genbrugsbutikker, så jeg ser frem til næste loppemarked. I tilfælde af, at nogen skulle have lyst til at sælge, er jeg nemlig meget interesseret!


(Det skulle selvfølgelig være i blå, men alligvel)


Jeg ønsker mig også brændende noget, som jeg nok i grunden ikke har ret godt plads til. Nemlig et såkaldt 'Københavnerskab'. Jeg er ikke klar over, hvorfor de skrå køkkenskabe hedder sådan, og i virkeligheden er det også lidt fjollet, idet jeg bor i en gammel lejlighed, der har dem indbyggede i køkkenet. Faktum er bare, at jeg super godt kunne tænke mig et, jeg kunne istandsætte og bruge til mine loppefund.

Prøv selv lige at se, hvor fint det kan gøres (billederne er fundet i disse to fantastiske blogge, som jeg bestemt synes er besøg værd: her og her):



Man ser det for sig, ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.