onsdag den 15. januar 2014

Det første indlæg

Første indlæg i min blog. Hvor spændende. Jeg forestiller mig, at denne blog kommer til at handle til dels om diverse loppefund - kan man andet end at elske genbrug? - dels om diverse designting og muligvis også om alt mulig andet. Mulighederne står åbne.

Lidt om mig selv.

Jeg er, i skrivende stund, en 27-årig kvinde fra Midtjylland. Jeg bor i en skønherlig lejlighed fra midt i forrige århundrede som derfor nærmest forlanger, at man indretter den med lækre retroting og lækkert design (dårlig undskyldning - I know). Det er blevet til alt mulig forskelligt i årenes løb, og da jeg selv synes, det er utroligt inspirerende at læse andre bloggeres sider om loppefund, indretning og diverse, har jeg nu fået lyst til selv at deltage i blogverdenen.

Jeg ved ikke, om jeg som sådan har en bestemt stil, jeg godt kan lide. Til gengæld ved jeg præcis, om jeg kan lide det, når jeg ser det.

Jeg glæder mig til at komme i gang... Så det vil jeg så gøre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.