mandag den 3. november 2014

Så er det tid...

...til Stumpemarked igen.

Vi er nu kommet til et tidspunkt på året, hvor loppesæsonen er gået på vågeblus, så det bliver rigtig dejligt at komme afsted. Egentlig skulle jeg havde været afsted med min veninde, men hun har meldt afbud, så det bliver nok med Muti under armen - hvilket dog bestemt heller ikke er dårligt. 

Ting, jeg vil kigge efter

- Bjørn Wiinblad
- Erik Kold
- Blå Colditz
- Dalle Valle fugle (hvorfor skal de være så latterligt svære at finde?!)
- Ting til min nyopstartede RC samling. Altså, til en rimelig pris, forståes. 



Skal du også afsted?

Tak fordi du læste med. Husk at lægge en kommentar :)

4 kommentarer:

  1. Jeg har SÅ mange dalle valle fugle som jeg har fået fra min mors gemmer ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, hvor er du heldig. Dem gad jeg da godt se et billede af ved lejlighed. :)

      Slet

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.