søndag den 16. november 2014

Den sødeste L - og hans mor

I et tidligere indlæg, skrev jeg om de Lyngbyaskebægere, jeg havde købt og om, hvor fine de er samt hvordan gamle ting også er historiske dokumenter fra en svunden tid. Og nu er jeg her igen med de askebægere, selvom jeg jo slet ikke ryger.

Denne gang har jeg fået et som gave. Den søde, dejlige L og forældre var her i weekenden i genbrug, hvor de fandt dette smukke eksemplar til mig - vistnok temmelig billigt, endda. Prøv lige at gætte, hvad den kostede dem...! 3 kroner!!!

Det yndige askebæger med guldkant og blomster
Close-up af blomsterdekorationen
Som man kan se på bagsidestemplet, er askebægeret fra perioden 1949-1961
Jeg sidder lige nu og overvejer, om den mon skal agere kalenderlyseholder om et par uger. Jeg tror, det kunne blive ret flot. :) I hvert fald tusind tak til L og hans søde mor for at tænke på mig  :)


Tak fordi du læste med :) Husk at lægge en kommentar nedenfor. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.