mandag den 26. maj 2014

Hvilken farve skal mit københavnerskab have? (hjælp søges!!)

Jeg arbejder rigtig hårdt på mit københavnerskab, så derfor får I billedspam. :) Hvilken farve skal det have? Hjælp/input modtages frygtelig gerne i kommentarerne!





Man tager et københavnerskab med så meget lak at det ligner et gammelt, slidt kateder. 


Så går man amok med - blandt andre ting - en deltasliber







Når så lakken er slebet af og gjort ru, skal der grunder på skabet







Og så skal det males. Men i hvilken farve? Nogen foreslag?

2 kommentarer:

  1. Synes ikke du skal male den hvid. Det kunne være flot med et retrotapet på indersiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Umiddelbart regner jeg heller ikke med, den bliver hvid. I forhold til tapet, regner jeg med at skulle have noget på... Det er bare lige hvad...

      Slet

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.