onsdag den 7. maj 2014

Jeg er mega heldig!

Nej nej nej, hvor HELDIG har man lige lov til at være! Knapt efter, jeg postede sidste indlæg, sad jeg og surfede på nettet, og hvad fandt jeg? Lige præcis det aflange fad, jeg skrev om i sidste indlæg! Til sølle 60 kroner! Huhej, jeg skyndte mig at få det købt. Og nu er det så i min varetægt! :)




Jeg synes simpelthen, det er så fint! Jeg kan slet ikke vente med at få det i brug.


Jeg kan ikke lade være med at undres lidt over, at jeg stadig synes, det er meget svært at få fat på flade og dybe spisetallerkener i stellet. Jeg drømmer også stadig om et blåt sukker/flødesæt. Men jeg leder stadig med lyd og lygte og måske lykkes det mig på et tidspunkt at finde delene.

4 kommentarer:

  1. Fedt - der er intet som at gøre et godt kup!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er en super fed følelse! :) Vh Katrine.

      Slet
  2. Heldige dig, skønne blå farver!
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.