onsdag den 21. maj 2014

Det er dejligt, når søde mennesker tænker på en :)

Denne blog burde næsten snart skifte navn til noget med Blå Colditz for det lader til, jeg virkelig er inde i en fantastisk Colditzbølge for tiden! (I love it!)



Den uforlignelige Jens Jørn sendte mig en mail i går med 4 spisetallerkener og 2 dybe tallerkener. Han ville ikke give dem til andre, før jeg fik tilbudet (fantastisk service!). Jeg skyndte mig at sige ja tak! :) Egentlig kunne det nok have været noget mere skattejagtsagtigt at have opstøvet dem selv, men når et tilbud ligefrem dumper ned i ens mailbox, så er man da dum at sige nej!

Der kommer billeder af dem - og de andre seneste loppefund - snarest muligt. Jeg har lidt tekniske problemer med mit kamera for tiden.

Og så til noget helt andet.........

På bloggen LaRaLil læste jeg for nyligt et virkelig tankevækkende indlæg om, hvor vigtigt det er for os, der blogger at få kommentarer med på vejen. Selvom jeg forsøger at få kommenteret, kan jeg godt se, at der er plads til forbedringer og jeg lover derfor nu højttideligt at få kommenteret meget mere, da jeg jo også meget gerne selv vil have kommentarer med på vejen. Og så fordi det jo bare er superhyggeligt at gøre andre folk glade. Det koster jo ingenting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.