torsdag den 27. marts 2014

Stumpemarked

Så står den på Stumpemarked på lørdag. Jeg glæder mig rigtig meget og håber meget på at finde nogle gode fund. Det er i Ting & Sager-delen, jeg skal fornøje mig! :)

Udklip fra hjemmeside
Stumpemarked + Ting & Sager finder sted for 59. gang og fordeler sig over 40.000 kvadratmeter i ni store messehaller. 

Entré: kr. 80,-

TID
Lørdag 29. marts 2014 kl. 08:00

PRIS
Kr. 80,-

WEBSITE
www.stumpemarked-herning.dk

Ting, jeg er på udkig efter:
- Bangholm keramik
- Erik Kold
- Colditz porcelæn
- Dalle Valle fugle
- Picknik porcelæn fra Lyngby
- En amagerhylde
- Bjørn Wiinblad ting (har altid elsket hans streg)

Artikel fra Herning Folkeblad

http://aoh.dk/artikel/stumpemarked-i-messecenteret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.