søndag den 9. marts 2014

Så så man lige mig finde på noget sjovt

Ok ok, jeg indrømmer det! Det her er jo overhovedet ikke en lysestage i virkeligheden... Jeg er heldigvis bare ligeglad, for da jeg så dette her låg i butikken, var det simpelthen så fint, at jeg var nødt til at købe det, selvom det jo i virkeligheden er et herreløst låg til noget keramik, jeg intet ved om. Nu står den i min stue og bliver brugt som lysestage. 

Gad vide, om der er nogen, der ved noget om stellet? Jeg forestiller mig, det nok er norsk...? 







2 kommentarer:

  1. Den er virkelig fin, en af mine yndlings faktisk. Det er Figgjo Flint Norway, jeg mener mønstret hedder Turi design

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Tusind tak :) Jeg tænkte nok, det var norsk! Det er simpelthen så fint, det mønster.

      Slet

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.