søndag den 9. marts 2014

Mere Colditz - yay! :)

Heldige, heldige mig! Jeg har fået fingrene i flere skønne sager til min Colditz-samling og jeg er totalt forelsket!

Jeg er, for eksempel, nu den meget heldige ejer af denne utroligt smukke kaffekande! Jeg synes virkelig, den er utrolig elegant i designet og jeg er så glad for, at jeg har været i stand til at føje den til samlingen.




Det er også lykkedes mig at få fingrene i et sukker/flødesæt. Jeg er ikke helt så forelsket i dette sæt som i kaffekanden, fordi det er brunt i stedet for det blå, jeg ellers samler på. Det kan dog godt gå i en snæver vending fordi det jo stadig er vældig pænt.






Sidst men ikke mindst er det lykkedes mig at få mine fingre i dette fad, der også er fra Colditz. Jeg fandt det ved et tilfælde og det er ikke samme serie som mine andre Colditz ting, men det har stadig rillerne fra mit Blå Colditz og fordi det er med blå stribe, må det godt 'være med'.



Jeg bliver virkelig aldrig træt af

:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.