onsdag den 25. juni 2014

Rice Rice Rice

Jeg er helt tosset med melaminkrusene og skålene fra det danske firma Rice. Når man, som jeg, er vokset op i 90'erne og kun ganske svagt husker 80'ernes farver, er det simpelthen så utrolig tiltalende med mønstre og farver - og gerne mange af dem! Når det er vinter, elsker jeg at drikke af dem, fordi de giver farver i hverdagen i en farveløs årstid og om sommeren er de lige i øjet!

Oveni hatten synes jeg, de passer rigtig godt med mit retrostel, men det er selvfølgelig bare en ekstra bonus.

For mit vedkommende startede det for et par år siden med et par krus i julegave og så er det gået skridt for skridt derfra. Jeg har lige tilføjet to til samlingen som desværre ikke kan købes i butikkerne mere (og heller ikke på Rices hjemmeside) så dem måtte jeg finde på en engelsk hjemmeside, der handler om at hjælpe børn med epilepsi.

Jeg vil gerne lægge et godt ord ind for, at man slår et smut forbi og støtter dem ved enten at donere eller købe noget på deres hjemmeside. Det føles virkelig dejligt at man, når man alligevel køber en ting, støtter et godt formål ved samme lejlighed.

http://www.thedaisygarland.org.uk/merchandise-shop-for-the-aid-of-epileptic-children 

Jeg er efterhånden ved at have en ganske pæn samling af krusene, så det må nok være skålene, jeg nøjes i fremtiden. Altså, måske - ikke?

Her er min samling af Ricekrus.




Dette krus er jeg særlig vild med

Disse to var mine to første

2 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig! Andet er der vist ikke at sige ;)
    God torsdag til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, mange tak. God torsdag til dig også og mange tak for kommentaren :)
      Vh Katrine.

      Slet

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.