søndag den 22. juni 2014

Kender I det...

Kender I det der med, at man pludselig får et behov?

Jeg har pludselig fået behov for mågestel. Jeg var med min veninde i butikker for et stykke tid siden og vi vovede os ned i byens antikbutik - en lille smule usikre, fordi vi ikke vidste, om det ville være specielt os-venlige priser (altså velvidende, at der var tale om en antikbutik og ikke en genbrugsbutik).

Og nu har jeg fået behov for at eje mågestel. Jo mere jeg tænker over det og jo mere jeg kigger på billeder af det online, synes jeg, det er virkelig fint. Det er ligesom om, det både giver mening i forhold til min kærlighed for blåt porcelæn og for fugle, så jeg er ret sikker på, jeg skal til at kigge efter servicedele. Åh, drømme drømme drømme!


I øvrigt... Er der nogen, der ved noget om, hvordan man syer et vattæppe? Jeg har ikke sidder bag en symaskine siden jeg var 12, men jeg har pludselig fået lyst til at sy et eller andet - muligvis inspireret af at være med på sidelinjen i håndarbejdstimerne nede på skolen.

2 kommentarer:

  1. Måge er bare det smukkeste. Vi er jo begge to kæmpe R.C stel-nørder ovre på vores blog, men lige pt. er måge lidt min favorit, selvom det er svært at vælge mellem sine børn ;-)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, der er meget lækkert R.D. stel. En ting jeg elsker er, at der er så mange fine fade og andre serviceting. Og så er kvaliteten bare lækker!

      Slet

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.