søndag den 24. august 2014

Til kræmmermarked

Nu er vi kommet om på den anden side af sommerferien og så blev det tid til kræmmermarked i min dejlige lille barndomsby. 

Det var desværre ikke så stort som det plejer at være og - til min store ærgrelse - bliver der flere og flere af de mere kedelige boder på diverse kræmmermarkeder, hvor standene sælger nye ting som eksempelvis nye t-shirts og kasketter med valgfrit tryk. Jeg ved godt at den ene mands skrammel er den anden mands guld, men jeg vil være helt ærlig at sige, at jeg synes, boderne med nye ting ødelægger en del af fornøjelsen ved at tage på kræmmermarked (undskyld, hvis jeg kommer til at træde nogen over tæerne - måske er det bare mig?) Heldigvis var der også boder med spændende genbrugsting og her fandt jeg nogle, synes jeg selv, rigtig fede ting. 

Det ubetinget største kup prismæssigt var denne glasskål, som kostede mig en flad femmer. Den bliver fin med konfekt eller andet til jul :)

Billedet er taget hos mine forældre.

Den fineste, franske glasskål.

Er jeg den eneste, der ser juleagtige motiver i mønsteret?
Kommer I mon på nogle markeder i denne tid, eller afskrækker vejret?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.