torsdag den 7. august 2014

Hvad sommerferien bragte - del 2

Sommerferien bragte mange smukke og delikate oplevelser i Danmark, også. Og enkelte trælse også. På den trælse side, var mine temmelig varmefølsomme ankler og fødder nemlig så hævede, at jeg måtte en tur til lægen, fordi jeg ikke kunne gå(!), så jeg kunne få vanddrivende medicin ... i en alder af 28 og ellers, i øvrigt, sund og rask. Ikke spor fedt. i det mindste hjalp det som en drøm.

En blodprøve måtte desværre til - av!
Det ser ikke så slemt ud på billedet, som det var i virkeligheden














Heldigvis bød ferien mest på gode ting. Vi nævner i flæng:

Moules Frites (hvidvinsdampede muslinger) under en skøn bytur i Silkeborg

Gul vandmelon - foretrækker dog stadig den røde version
 samt

Iskaffe. Åh, for søren, hvor er jeg dog blevet forelsket i Iskaffe

Hvordan var din sommer?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.