onsdag den 23. juli 2014

En dejlig gave fra en dejlig moster

Jeg er i den heldige situation at have to utroligt søde mostre, hvoraf især den ene deler min glæde for genbrug/antik/retroting. Det var, eksempelvis, hende, der i sin tid tog mig med i Brugtvareterminalen for første gang, hvor jeg sidenhen har gjort mangen et godt køb og det er altid meget spændende at gå i genbrug med hende, da hun ved mange ting.

I den forbindelse har vi, selvfølgelig, også mange gange snakket om min kærlighed til Danildstellet Picnick, som hun i øvrigt har en skål i, som jeg er dybt misundelig på.

I dag var jeg sammen med hende og efter at have hilst på hinanden, gav hun mig en pose i hånden med noget, der var pakket ind i et par klude (for at passe på det på køreturen). Det var så en Danild kasserolle, som hun havde købt for noget tid siden til sig selv, da hun syntes, den var sød. Hun var så kommet til at tænke på, at det var den serie, jeg samler på og gav den derfor til mig, fordi hun tænkte, at jeg ville blive glad for den.

Nøj, hvor blev jeg glad for den. Er den ikke bare fin?





Ligesom mange af de andre ting, har den et havdyrsmotiv, hvilket jeg er lidt vild med sammen med frugt/grøntsagsmotiverne. Denne gang er det tre fisk, hvilket er et motiv, jeg ikke har set før. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.