tirsdag den 14. juli 2015

Jeg er her endnu...

Puha, sikke et hektisk forår jeg har været igennem. I februar løb mit vikariat på verdens dejligste arbejdsplads ud men jeg var heldig og fik et nyt job som jeg kunne starte i direkte efter at jeg holdte på det gamle... Men det nye sted var bare slet slet ikke mig og jeg hadede det fra dag 1. Selv når jeg prøvede at være allermest positiv omkring det, var stedet simpelthen bare ikke et sted jeg følte mig godt tilpas. Så meget energi her i forårshalvåret har simpelthen gået med at tælle dagene til sommerferien.

Men så, midtvejs i forløbet, kom de store stillingsopslag indenfor mit fagområde, lærerfaget, og der kunne jeg se, at drømmeskolen søgte en lærer. Så jeg ringede til verdens bedste skoleleder og på magisk vis kom jeg til samtale... Og fik det. 

Nu er der sommerferie og selvom jeg nyder den, glæder jeg mig også kolossalt til at komme tilbage på drømmeskolen. Og få energi af at gå på arbejde... :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.