onsdag den 8. april 2015

Påsketid i billeder og ord

Så er påskeferien (desværre) slut - men ih, hvor har den været dejlig. Jeg har været i Århus, til stumpemarked, både lavet en masse og samtidig ikke noget som helst. 

Så her kommer så lige en lille gengivning af ferien i billeder.


Har haft L. på besøg, hvor vi fik lækker, fyldt mørbrad (pikantost, hvidløg og bacon!) og salat. Mums.

Vi fik også hjemmelavede hindbærsnitter til kaffen/teen. Mere mums. 

Så har jeg været på café med min dejlige ven R. og hørt om alle hans bryllupsplaner :)
Og brylluppet var super smukt, i øvrigt!

Jeg har hygget mig over at påskepynt eksisterer.
... er begyndt at drikke ingefærekstrakt mod mine evige maveproblemer. Og det virker!

Har lavet en mega lækker avocadobaseret forret med tilhørende hjemmebagte filodejs'kiks'. 

... der også smagte godt som snack ;)
Nydt, at foråret vist endelig er kommet. 
Haft min cykel punkteret. ØV!

Og nu glæder jeg mig bare til sæson 5 af Game of Thrones.



Tak fordi du læste med. :) Jeg håber, du lægger en kommentar :)
Vh Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak, fordi du tager dig tid til at kommentere på min blog! :)

- Katrine.